Презентації до уроків хімії"Етен і етин- ненасичені вуглеводні" -9 клас "Електроліти"- 9 клас
"Алкени"- 10 клас
"Алкіни"- 10 клас
"Водневий та металічний зв'язок"- 11 клас
Хімія: критерії оцінювання. 8–11 класи
Визначальними в оцінюванні рівня навчальних досягнень учнів з хімії є особистісні результати пізнавальної діяльності, в яких відображаються загальнопредметні компетентності, набуті учнями в процесі навчання.
За відмінностями між обсягом і глибиною досягнутих результатів, ступенем
самостійності у виконанні завдань, здатністю використовувати знання у нових ситуаціях виокремлено рівні навчальних досягнень учнів, що оцінюються за 12-бальною шкалою.
Кожний наступний рівень вбирає в себе
вимоги до попереднього, а також додає нові характеристики.
При оцінюванні рівня
навчальних досягнень з хімії враховується:
·
оволодіння хімічною мовою як засобом відображення знань про речовини і
хімічні явища;
·
рівень засвоєння теоретичних знань;
·
сформованість експериментальних умінь, необхідних для виконання хімічних
дослідів, передбачених навчальною програмою;
·
здатність учнів застосовувати набуті знання на практиці;
·
уміння розв’язувати розрахункові задачі.
Усі види оцінювання навчальних досягнень
учнів здійснюються за характеристиками, наведеними в таблицях.
Немає коментарів:
Дописати коментар