Хімія

 

Презентації до уроків хімії
"Етен і етин- ненасичені вуглеводні" -9 клас
 
"Електроліти"- 9 клас

"Алкени"- 10 клас

"Алкіни"- 10 клас

"Водневий та металічний зв'язок"- 11 клас



Хімія: критерії оцінювання. 8–11 класи

Визначальними в оцінюванні рівня навчальних досягнень учнів з хімії є особистісні результати пізнавальної діяльності, в яких відображаються загальнопредметні компетентності, набуті учнями в процесі  навчання.

За відмінностями між обсягом і глибиною досягнутих результатів, ступенем 

самостійності у виконанні завдань, здатністю використовувати  знання  у нових ситуаціях виокремлено  рівні навчальних досягнень учнів, що  оцінюються за 12-­бальною шкалою.

Кожний наступний рівень вбирає в себе вимоги до попереднього, а також додає нові характеристики.  

При  оцінюванні рівня навчальних досягнень  з хімії враховується:

·         оволодіння хімічною мовою як засобом відображення знань про речовини і хімічні явища;

·         рівень засвоєння теоретичних знань;

·         сформованість експериментальних умінь, необхідних  для виконання хімічних дослідів, передбачених навчальною програмою;

·         здатність учнів застосовувати набуті знання на практиці;

·         уміння розв’язувати розрахункові задачі.

Усі види оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюються за характеристиками, наведеними в таблицях.


   Інтелектуальна гра з хімії та біології 

"Хто зверху"

https://www.canva.com/design/DAGYo1Ja2yQ/amqYzn6P7zzm5ifdGW4c6A/edit?utm_content=DAGYo1Ja2yQ&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton 

Немає коментарів:

Дописати коментар

  « На крилах STEM! » 22 квітня 2025 року в межах Всеукраїнського STEM -тижня в КЗ “Богодухівський ліцей № 2” вчителькою ЗЗСО Тетяною ЗАП...